Visuals Week van de Groeilamp

Iedereen die een activiteit organiseert tijdens de Week van de Groeilamp (van 16 tot 23 mei) kan het logo en de visuals van de campagne gebruiken. We voorzien ook een gif'je om de campagne aan te kondigen op social media. Wil je je eigen visual ontwerpen en zo een bekend lokaal gezicht of organisatie in de kijker zetten, dan hebben we hiervoor een eenvoudig stappenplan voor het inschuifsjabloon!

De visuals, het sjabloon en het gif'je zijn hieronder beschikbaar. We kozen voor een reeks beelden die opvoeders in heel diverse contexten in de spotlights zetten. Met veel aandacht voor diversiteit op alle vlakken. Je kiest het beeld dat het best bij jouw organisatie past, of je varieert naargelang de activiteit of doelgroep die je wil aanspreken.

Het basiskader van elke visual is geel. Je kan variëren met de andere kleuren naargelang context en sfeer. 

Je vindt alles in groot formaat terug zodat er geen kwaliteitsverlies plaatsvindt bij het wijzigen van het formaat. 

Vragen over het gebruik van de materialen? Contacteer Annelies Bergmans.

Inschuifsjabloon

Wil je je eigen opvoeders in de kijker zetten? Gezinnen uit je lokale werking in de spotlights zetten? 

Dat kan! In enkele eenvoudige stappen maak je je eigen visual via de powerpoint hieronder. Kies een goede foto, voeg hem in het kader van jouw keuze, opslaan en klaar is Kees!

pptx bestandGroeilamp inschuifsjabloon 2022.pptx (1.58 MB)